onsdag 26. august 2009

Bloggetørke, men ikke strikketørke

Sikkert dårlig med folk som stikker innom denne bloggen for tiden. Har ikke gjort det selv på flere måneder, men har planer om å blogge litt utover. Har strikket masse sokker i sommer, og jeg skal legge ut bilder etter hvert.
Akkurat nå holder jeg på med OL-genser til lille Leon. Den er snart ferdig, og jeg ser ikke lyst på å starte med montering av genseren. Men jeg må vel bare kvinne meg opp :)


Ellers så har jeg hatt en fin sommer. Har vært på cruise. Det var en kjempeopplevelse, og noe jeg godt kan venne meg til. Tenk en uke med luksus i middelhavet..... {drømme}. Hjemkomsten var ikke så bra da. Vi hadde hatt innbrudd i huset vårt, og alt av sølvtøy og smykker var borte. Masse arvegods etter mamman min som døde for et år siden. :( Det er ille. En kjempeguffen opplevelse. - Men livet må gå videre...

4 kommentarer:

  1. heisann...så koselig at du var tilbake igjen...spent på sokkene du har strikket, samt det andre..ha en vakker dag

    SvarSlett
  2. herlighet alstå..glemte å jo si hvor forskrekka jeg ble over innbrudd..ja det må være en liten hyggelig opplevelse..usj

    SvarSlett
  3. Hei, hei!! Så koselig at du var her igjen, har lurt på kor det var blitt av deg! Det må vere fælt med innbrudd, håper det går bra med deg:)

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake til bloggverdenen:-) Gleder meg til å se sokkene dine - er jo litt (mye) i sokkemodus for tiden... :-)

    SvarSlett